התחבר

בנסיעה בכביש 6 מדרום לצפון ,יורדים במחלף באקה אל גביה ,לאחר כקילומטר פונים לכוון לכיוון קיבוץ  שדה יצחק, עד הכיכר שם פונים ימינה ועוברים מתחת לכביש 6, עד שמגיעים לכניסה לקבוץ שדה יצחק, נראה שלט הכוונה מאבן לפארק נחל חביבה ושביל עפר ,נפנה אליו ונמשיך עד לקרבת הנחל, הזורם בכול ימות השנה.

פארק נחל חביבה ממוקם ליד צומת להבות חביבה בשרון, באחד מיובליו של נחל חדרה , בחלקו התחתון של הנחל בוצע שיפוץ ושיקום ,עד שנוצר פארק שבו משולב מסלול הליכה מעגלי ,בשטח הפארק ניטעו עצי נוי ועצי פרי כמו חרוב ותות, והוקמו פינות לפיקניק כולל שולחנות וספסלים, מכוון שלמים הזורמים נכנסים גם מי שופכין מהשומרון בעיקר מג'נין , מימיו אינם טובים לשתייה או רחצה.

על כן המסלול שבפארק מיועד לטיול ומנוחה ונסיעה באופנים, בין הצמחייה והעצים, אורכו של  המסלול כשלושה קילומטר , מקיבוץ להבות חביבה עד לשפך הפלג לנחל חדרה בנתיב הזרימה הוקמו סכרים שלוליות היוצרים מפלונים , חיות בר כמו ברווזים, צבי מים ונוטריות ,וציפורים כמו האנפות שקבעו את ביתם בפלג המים, כאשר מגיעים למפגש הפלג עם הנחל פונים שמאלה והולכים ליד החממות עד המפגש עם נחל ,שם פונים שוב שמאלה וממשיכים גם כן לאורך חממות עד לחניית הרכבים.

תכונות פילטר לוח

בחר קטגוריה להצגה במסננים

נוסף על ידי אורי מלץ

אורי מלץ

בבקשה על מנת לראות פרטי החשבון.