התחבר

פארק הקטר ומעין אלרועי
הכניסה חופשית
איך להגיע בצומת העמקים פונים שמאלה אל כביש 75, לכיוון קריית-טבעון, ומיד ימינה בכביש 7213 ממשיכים על כביש  דרומה מאלרואי עד לקריית-חרושת. התחנה והפארק נמצאים ברחוב ויצמן

מידע
תחנת קריית חרושת היא חלק מפארק הקטר , בתחנה מבנה אבן קטן, אך בעבר היה במקום צריף עץ, על קטע מסילה מונח קטר וקרונות רכבת ישנים, בהנצחת רכבת העמק פינת חמד בשלוחת הנחל שנחפרה, ומספקת מים לצמחיה דשא, התחנה נבנתה בעבור העובדים במפעל נשר למלט, ולהעברת מוצרי חלב לחיפה.

מומלץ לטפס על השביל הקטן שעל צלע ההר, לנקודת תצפית טובה לאזור, מתחנת אלרועי פונים ימינה לכוון צפון במרחק 500 מטר נמצא מעיין אלרועי, שמימיו מתנקזים לבריכה שצבים חיים בו, במעיין צומחים צמחי מים ונחלים במקום, פינת מנוחה מתחת לעץ התות, המים זורמים לאורך השנה ומשם לנחל, הליכה לאורך הגדה עד אפיק הקישון ושרידי המסילה על גשרון מעל לנחל, המוליך את המים מן המעיין לבריכה.

כיום שופץ האזור ונוספה לו עגלת קפה אתנחתא של תמר דווידוביץ לטובת המבקרים, במתחם העגלה שולחנות וספסלים ומחצלות לטובת משפחות ,העגלה פתוחה בכול ימי השבוע בין השעות 0-6:30 עד השקיעה, טלפון 0523718288 , בעגלת הקפה ניתן לרכוש שתייה חמה וקרה, מאפים ועוגות, כריכים וסלטים.

תכונות פילטר לוח

בחר קטגוריה להצגה במסננים

נוסף על ידי אורי מלץ

אורי מלץ

בבקשה על מנת לראות פרטי החשבון.