בבאר שבע והנגב הזמנת מקומות לינה מומלצים

ממשית כורנוב חוות הגמלים
חוות הגמלים ממשית
ממוקם באזור העיר הנבטית ממשית
הכניסה לחווה חינם. החווה פתוחה לאורך כל השנה . רכיבה בתשלום .
כיצד מגיעים : מהצפון נוסעים דרומה בכביש 40 עד צומת גורל, בו פונים  שמאלה להמשך כביש 40 עד צומת תל שבע, בו פונים ימינה לכביש 40,60. בצומת הבא - צומת חטיבת הנגב, פונים שמאלה לכביש 40 עד הצומת הבא - צומת שרה בו פונים שמאלה לכביש 25. נוסעים וחולפים על פני מושב נבטים, צומת ערוער ודימונה. 7 קילומטר אחרי דימונה בצומת הראשון פונים ימינה לממשית ולאחר 100 מטר פניה שמאלה לחוות הגמלים
טלפון לתאום : 08-9436882
מידע :
חוות הגמלים ממשית שוכנת על דרך הבשמים הצפונית בין באר שבע לים המלח ובין המכתש הגדול למכתש הקטן. החווה עוסקת בטיולי גמלים  ולינה בבקתות אירוח מדבריות.

בחוות הגמלים בממשית,ניתן לרכב על גמלים בסיורים מודרכים בסביבה  לאורך זמן של שעה עד מספר ימים בטיול מודרך הסיור של השעה, יוצא בכל שעה עגולה .

שעות כניסה למלון  15:00-21:00 ,פינוי חדרים שעה 11:00,ניתן להזמין ארוחת בוקר או ערב צמחונית בתוספת מחיר, בחדרי האירוח אין שרותים ומקלחות צמודים,בחווה מבנה מקלחות ושירותים מרכזי מטופח לרשות האורחים,הלינה בחווה בבקתות מדבר על מיטות. בחווה מספקים מצעים ומגבות , הלינה בחווה בתאום מראש בלבד.

בקתות הלינה : אין בבקתות טלוויזיה,רדיו או מזגן,אין להכניס חיות חמד,אין להדליק מנגל בשטח המגורים,בכל בקתה ניתן להכניס עד חמש מיטות,ילדים מתחת לגיל 3 אינם משלמים.
ממשית כורנוב חוות הגמלים

נבטים חוות שבטה
חוות שבטה
כניסה חופשית
ממוקם באזור  הנגב המערבי 17 קילומטר מפארק גולדה
כיצד מגיעים : בנסיעה בכביש היוצא מבאר שבע לכוון קבוץ משאבי שדה, בצומת פונים שמאלה ,לאחר שבע עשר קילומטר פונים על פי השילוט לדרך עפר המוליכה לעיר הנבטית שיבטה.
טלפון לתאום :   050-7383802 , 050-7383802
מידע :
מקומות הלינה ממוקמים בכניסה לאתר הארכיאולוגי מימי הנבטים ,בשילוב חווה חקלאית בסגנון החקלאות המדברית כפי שהייתה בעבר, בחווה מבנה אבן הבנוי באותו סגנון כמו שרידי המבנים מהתקופה הנבטית.

העיר הנבטית שיפטה לא בוצרה,על כן יש להתייחס אליה כישוב חקלאי,אשר שרידיו הראשונים מהתקופה הרומאית במאה הראשונה לפני הספירה,אך רב הממצאים משוייכים לתץקופה הביזנטית,כדי להתגבר על בעיית המים השתמשו התושבים באיסוף מי גשם ושטפונות בשיטת מי הנגר,המים נאגרו בבריכות אגירה,במיוחד בחלק הצפוני של העיר,בריכות אלו נוקו בידי התושבים ,נמצאו לכך הוכחות בכיתוב על חרסים שבו נכתב מי בצע את המטלות,במקום נתגלו כנסיות ובמיוחד הכנסייה הראשית ותאי מגורים לנזירים.

החווה החקלאית משמשת לאירוח ולינה מדברית ,בנוסף ניתן להזמין ארוחות בעיקר ארוחות בוקר בסגנון צמחוני ,המוגשות בשימוש במזון ויינות אשר יוצרו בסביבה תוך נתינת חוויה קולינארית שונה , השקט השלווה והריחוק מהעיר וההמון הן אבני היסוד לאירוח במקום. נוף המדבר והשקיעות הן ליבו של האזור,ניתן להזמין סיורים מדבריים ברגל,ברכיבה וסיורים רכובים ,ניתן לערוך סיורים ליליים ולצפות בחיי במדבר,או סיורי טבע בסביבה הקרובה של תופעות טבע,והצומח המדברי. במקום מקלחות ושירותים וברזי מים,סדנאות שונות בנושאים שונים נערכות במקום ,אך יש לתאם זאת מראש.
נבטים חוות שבטה

חוות כרמי עבדת ליד שדה בוקר
חות כרמי עבדת
חווה חקלאית לגידולי כרמי גפן ליצור יין
החווה ממוקמת על כביש 40,במרחק 7 קילומטר מדרום שדה בוקר.
החווה פתוחה בכל השבוע בשעות 08:00-17:00.
טלפון לתאום  6535177 - 08
בחווה חניה,אין נגישות לנכים,הדרכה בתשלום ותאום מראש.
מידע
חווה שהוקמה על שרידי חווה ביזנטית לחקלאות,הרעיון העומד מאחורי הפרויקט ,להקים כרם מניב ליצור יינות,בחוות כרמי עבדת יש צימרים לאירוח, כרם ויקב בוטיק לייצור יין, נפחייה ואווירת שלווה מדברית,לאור  שקיעות וזריחות בבקתות מבודדות בקירבה לכרמים ועצי פרי,הכרם נטוע בטרסות ששופצו והיו נהוגות בתקופה הביזנטית ,בנפחייה יוצר בעל המקום יצירות אומנות בברזל,חלק מיבול הענבים משמש את היקב הקטן המשפחתי והשאר נשלח ליקבי ברקן,ובחלקה חוזרל למכירה במקום.
בחווה ארבעה ביקתות ללינה.
חוות כרמי עבדת ליד שדה בוקר

חוות רוטה ליד צאלים
חוות רוטה
יקב על דרך היין
כיצד מגיעים :בנסיעה מבאר שבע לכוון צומת משאבי שדה,בצומת פונים ימינה לכביש 222, תשע וחצי קילומטר מצומת משאבי שדה,או לאחר שלושה קילומטר מקיבוץ רביבים ,על פי השילוט.ליד צאלים.
טלפון לתאום :   054-4968703 , 4518703 - 054
מידע :
החווה משמשת לאירוח ולינה מדברית ,לגידול כרמים ויקב ליצירת יין,בנוסף ניתן להזמין ארוחות בעיקר ארוחות בוקר בסגנון צמחוני ,או ארוחות קדירה בהמשך היום,המוגשות בשימוש במזון ויינות אשר יוצרו בסביבה תוך נתינת חוויה קולינארית שונה , השקט השלווה והריחוק מהעיר וההמון הן אבני היסוד לאירוח במקום. נוף המדבר והשקיעות הן ליבו של האזור,ניתן להזמין סיורים מדבריים ברגל,ברכיבה וסיורים רכובים ,ניתן לערוך סיורים ליליים ולצפות בחיי במדבר,או סיורי טבע בסביבה הקרובה של תופעות טבע,והצומח המדברי. במקום מקלחות ושירותים וברזי מים,לילדים ניתן לשחק וללטף את חיות הבית והמשק החיות בחופשיות ברחבי החווה.

סדנאות שונות בנושאים שונים נערכות במקום ,אך יש לתאם זאת מראש.
חוות רוטה ליד צאלים

צומת טללים חוות נחל בוקר
חוות נחל בוקר
אירוח כפרי ומסעדה
ממוקם באזור דרום באר שבע צומת טללים ושדה בוקר.
כיצד מגיעים : בנסיעה מבאר שבע לכוון צומת משאבי שדה, פונים לצומת טללים ולכוון מדרשת שדה בוקר,במחצית הדרך מצד ימין שילוט הכוונה לחווה.
טלפון לתאום :  6573483 – 08 , 052-6822930 , 0525786863
מידע :
החווה משמשת  לאירוח ולינה מדברית ,חוות לגידול גפנים ויצור יין,החווה נוסדה בשנת 1999בשנת 2003 נוסדה המסעדה ובית היין,
בחווה ניתן להזמין ארוחות בעיקר ארוחות בוקר בסגנון צמחוני ,המוגשות  בשימוש במזון ויינות אשר יוצרו בסביבה תוך נתינת חוויה קולינארית שונה , השקט השלווה והריחוק מהעיר וההמון  הן אבני היסוד לאירוח במקום. נוף המדבר והשקיעות הן ליבו של האזור,ניתן להזמין סיורים מדבריים ברגל,ברכיבה וסיורים רכובים ,ניתן לערוך סיורים ליליים ולצפות בחיי במדבר,או סיורי טבע בסביבה הקרובה של תופעות טבע,והצומח המדברי. במקום מקלחות ושירותים וברזי מים,לילדים ניתן לשחק וללטף את חיות הבית והמשק החיות בחופשיות ברחבי החווה.

סדנאות שונות בנושאים שונים נערכות במקום ,אך יש לתאם זאת מראש, ניתן לרחוץ בבריכה חיצונית המוצבת במקום. במקום נמכרים מיצור עצמאי  יינות ,שמן,גבינות .
צומת טללים חוות נחל בוקר

צומת טללים חוות זית במדבר
חוות זית במדבר
ממוקם באזור דרום באר שבע צומת טללים ושדה בוקר.
כיצד מגיעים  : בנסיעה מבאר שבע לכוון צומת משאבי שדה, פונים לצומת טללים ולכוון מדרשת שדה בוקר,תשעה קילומטר מהצומת  הדרך מצד ימין שילוט הכוונה לחווה.
טלפון לתאום : 6571533 – 08 , 052-5583065 , 052-5583521
מידע :
החווה משמשת  לאירוח ולינה מדברית ,בעשרה אוהלי טיפו אינדיאנים, ובקתה אפריקנית מבוץ,בנוסף ניתן להזמין ארוחות בעיקר ארוחות בוקר בסגנון צמחוני ,המוגשות  בשימוש במזון ויינות אשר יוצרו בסביבה תוך נתינת חוויה קולינארית שונה , השקט השלווה והריחוק מהעיר וההמון  הן אבני היסוד לאירוח במקום. נוף המדבר והשקיעות הן ליבו של האזור,ניתן להזמין סיורים מדבריים ברגל,ברכיבה וסיורים רכובים ,ניתן לערוך סיורים ליליים ולצפות בחיי במדבר,או סיורי טבע בסביבה הקרובה של תופעות טבע,והצומח המדברי. במקום מקלחות ושירותים וברזי מים,לילדים ניתן לשחק וללטף את חיות הבית והמשק החיות בחופשיות ברחבי החווה.

צומת טללים חוות זית במדבר

מצפה רמון חוות כרמי הר הנגב
חוות כרמי הר הנגב
ממוקמת שני קילומטרים צפונית למצפה רמון , על כביש 40, שני קילומטר צפונית למצפה רמון
טלפון לתאום 244 -2725233 - 050.
מידע
בחווה שני צימרים במבני אבן,הכוללים:יחידת לינה,מטבחון,סלון,מקלחת ושרותים,מטבחון,ניתן להזמין ארוחות בתשלום,טלוויזיה וכבלים,אוהל אירוח וארוחות לקבוצות ,אזור קמפינג ושרותים נלווים,פינת ליטוף והאכלה לילדים,רכיבה על סוס בחוות הסוסים,ביקור בדיר הצאן והחליבה,גלריית עבודות זכוכית להתבוננות והזמנות ,אזור למדורות.