רמת הגולן מפל דבורה

מפל דבורה  - דבוריה
כניסה ללא תשלום וחניה,אין גישה לנכים.
כיצד מגיעים נוסעים לכוון צומת בית המכס העליון בכביש 888,בצומת פונים ימינה לכביש 91 עד צומת נשוט, שני קילומטר לאחר הצומת , במפגש עם מחנה ברק ,בצידו השמאלי של הכביש,שילוט בשלט בצבע חום המורה לכוון נחל הגילבון, בשלט פונים שוב שמאלה לדרך עפר , וסימון לבן אדום מורה על הדרך הנכונה לחניה בחניון בריכת הקצינים, לקראת ההליכה למפל דבוריה ומפל הגילבון .
האתר פתוח בכל השבוע בשעות היום.
למפל מגיעים לאחר שמחנים את הרכב בחניון של נחל גילבון, ממשיכים בשביל היורד למפל כעשרים דקות, ניתן לטבול במימיו,
מפל דבוריה הינו המפל העליון שנמצא בנחל גילבון , בשמורת גילבון, המפל נופל מגובה 10 מטר, וברוב ימות השנה זורמים מים דרכו.

דרך נוספת להגעה
חנייה בחניון עווינת א שמלייה, לוקחים את המסלול האדום ,אחרי 600 מטר יורדים בשביל לנחל גילבון, במפגש עם המסלול המסומן בכחול ניתן לעמוד ולצפות על מפל דבוריה בנפילתו לבריכה,ממשיכים במסלול לעבר חורבות הכפר הערבי דבוריה ,כאשר חוצים את הנחל ועוברים בצמחיה רבה,מהחירבה המסלול מחזיר את המטייל לנקודת ההתחלה החנייה.