התחבר

ארבעה קווים למטרו של בוקרשט ,הקו החמישי בסלילה ארוכה ,שיפתח כשנכדי יביאו לי נינים, אומנם חלקו נפתח ,קווי המטרו פועלים בין השעות 05:00-23:00 רוב התחנות ראו את נפוליאון בדרכו לכבוש את רוסיה מבחינת צורתם וזקוקים לשיפוץ ושדרוג , למרבית המזל בניגוד לחשמליות הישנות, הרכבות והקטרים חדשים יחסית וזולים מבחינת מחירם וחלקם מצליח לעמוד במשימת ההיסעים, פרט לקו 2 M המוליך מצפון לדרום בבוקרשט הסובל לאורך כול שעות היום מצפיפות .
כאשר נכנסים לתחנת הרכבת התחתית ניתן לקבל מפת קווי המטרו ,לשם לב למרות שהמפה מראה, אפשרות להחליף בין שני קווים בתחנה אחת, לדוגמת כמו בתחנת Gara de Nord , אין מעבר חופשי בין הקווים ,יש להיכנס למנהרת חיבור לעבור שוב לתחנה חדשה לבצע כרסום חדש ורק אחר כך לעבור לרכבת השנייה, כלומר יש תחנות שאינן מחוברות תחת קורת גג אחת.
על מנת להשתמש ולנסוע במטרו , צריך שיהיה בידך או כרטיס מנוי ,או כרטיס שבו יש אפשרות למספר כרסומים ,(לא יחיד) המחיר לכול הקווים אחיד בלא להתחשב בכמה תחנות תעבור, אבל בכול החלפה בין קווים נדרשת פעולת כרסום חדשה, ניתן לנסוע כמה מרחקים וזמנים שתחפוץ ,אבל אתם חייבים להישאר מתחת לקרקע .
בכניסה לאחר הירידה למטה, יש מחסום ומכשור בצבע ירוק או כתום שאתה צריך לאמת את הכרטוס יש גם מעבר לעגלות נכים ,בטרם יתקפל המחסום ותוכל להיכנס, אותה מערכת קיימת ביציאה למניעת רמאות.
הכרטיסים הנרכשים לשימוש במטרו מותנים במקום שבו רכשת אותם, כמה זמן אתה מתכונן להשתמש בקווי המטרו, ואם ברצונך לשלב נסיעה במטרו ולאחר מכן בתחבורה הציבורית שמעל לקרקע ,או להפך .
בחלק מהתחנות קיימות מכונות בצבע כתום למכירת כרטיסים עם כיתוב באנגלית , בניגוד לדוכנים ששם המוכרים אינם דוברים אנגלית, קיימת אפשרות לרכוש כרטיס פלסטיק (כמו רב קו) משולב חודשי לנסיעה במטרו ובאוטובוס, דבר המאפשר לך לנסוע חופשי על פי סוג הכרטיס שרכשת .
בעת העלייה למטרו ,לאוטובוס ולחשמליות ,יש להעביר את כרטיס Multiple הכרטיס היומי או הכרטיס Activ מעל למכשיר (הכרטוס) הכתום עד שישמע צפצוף ,המאשר את קריאת הכרטיס (הכרסום) ,המסך במכשיר יספר לך את יתרת השימוש בכרטיסך ,כאשר אתה שומע צפצוף ארוך, ואחריו את המסר והודעה על המסך, האומרת נא לחזור על האימות ,או הודעה יש להעביר שוב את הכרטיס ,מעל למכונה להשלמת הכרטוס.
יש הבדל בעת המעבר בין ההיסעים או התחנות ,שיש מכשירי כרטוס שונה שבדרך כלל בסוף השורה השוני הוא בצבעה ,שאתה מכניס את הכרטיס, שנבלע בתוך המכונה ,בודק אותה ופולט אותה בחזרה ,לאחר אישור הכרטוס.
לוח הזמנים בדרך כלל נשמר ,ניתן לראות אותו במסך אלקטרוני המוצב בתחנה ,זמני ההגעה בדרך כלל בין 3-9 דקות בין רכבת לרכבת אבל לפעמים נמשכת ההמתנה עד כשתיים עשר דקות, בערבי חגים ,בסופי שבוע ובשעות הערב ,מרווחי הזמן להגעה רחוקים יותר.
מספר דקות עובר עד שמגיעים ממש לנקודת העלייה לרכבת המטרו ויש לקחת את זה בחשבון הזמנים של הנוסע , על זה יש להוסיף את הצפיפות הגואה בבקרים ואחר הצהרים בעת שחוזרים מהעבודה ואז תחנות כמו של כיכר Victoriei, Unirii ותחנת , Dristor צפופות מאוד.

תכונות פילטר לוח

סרטונים

מיקום

הוסף חוות דעת

כתיבת תגובה

חיפוש

הקלד ולחץ על Enter

בחר קטגוריה להצגה במסננים

נוסף על ידי אורי מלץ

אורי מלץ

בבקשה על מנת לראות פרטי החשבון.